Khamis, 1 Mac 2012

Kertas putih dan dakwat hitam apakah jawapanya..?

Catatan syazwan hussin...Apabila dia dilupakan aku berasa gambira . Sekian lama perjuangan yang ditinggalkan yang tidak ku tahu sama ada berjaya atau tidak kini  datang kembali. Habis segala keriangan bertukar menjadi ketakutan,kerisauan dan kegelisahan. Setiap perbuatan yang dilakukan akan pasti teringat-ingat apa yang talah aku tuliskan dan apa yang talah aku jawabkan atas kehendak kertas putih yang berdakwat hitam. Ada kalanya aku berasa bersalah dikala mengingatinya tetapi apakan daya kerana itu adalah usaha dari diri ku.Berjaya atau tidak, kini aku pasrah dan berserah kapada yang maha pencipta di atas segala perahhan ilmu ku yang ku curah kepada sehelai kertas putih yang berdakwat hitam. Ya Allah kini aku bertawakal kepada engkau kerana setiap pilihan engkau ada hikmahnya yang disembunyikan..

STPM2011/07/03/2012

Tiada ulasan:

Catat Ulasan